sobota, 22 listopada 2014

Med Tusen Ord pdf.- Tekstbok og Arbeidsbok - darmowy podręcznik i ćwiczenia do nauki online

Kolejna ciekawa i na dodatek darmowa książka do nauki języka norweskiego to Med Tusen Ord. Po otwarciu stronki można książkę przeglądać online lub (w co nie mogłem uwierzyć) ,można ją sobie ściągnąć w pdf. :),  poziom A1 - B2 i raczej dla ludzi którzy już coś podłapali języka , ponieważ cała jest w języku norweskim. Nie wiem jak Wy, ale ja ściągam i przerabiam:) . Powodzenia
Do książki dostępne są ćwiczenia w wersji multimedialnej online

5 komentarzy:

Patrycja pisze...

Ja ją przerobiłam i powiem Ci, że póki co lepszej nie spotkałam :)

awrowhh pisze...

Dzięki! Po przerobieniu pierwszego rozdziału zapowiada się całkiem nieźle :)

Anonimowy pisze...

można dorwać gdzieś online książeczkę z odpowiedziami do ćwiczeń?

Anonimowy pisze...

jak mozna sciagac tA ksiązke. poki co udalo sie tylko cwiczenia??? dzieki za pomoc

ola pisze...

Podbijam pytanie. Jak można ściągnąć podręcznik w pdf?