poniedziałek, 23 grudnia 2013

elNorway blog dla ludzi kochających Norwegię

Witam
 Mam na imię Piotr i dzień przed wigilią uruchamiam mojego nowego bloga na którym to będę zamieszczał wszystko co związane z Norwegią , różne darmowe materiały do nauki języka i wszystko co może wydać się pomocne w wyjeździe do kraju vikingów. W Polsce pracuję jako elektromonterem od 7 lat , jednak sytuacja płacowa zmusza mnie do szukania alternatywnych rozwiązań dla poprawienia swojej sytuacji finansowej . Zawód elektromontera  nie jest doceniany pod względem finansowym i wiąże się z ciągłymi delegacjami po Polsce , które są mało płatne i często w złych warunkach bytowych , dlatego postanowiłem spróbować swoich sił w pięknym kraju wikingów. Mój wyjazd niestety odroczył się w czasie , ponieważ nie uzyskałem wymaganych uprawnień DSB , dlatego w oczekiwaniu na poprawę losu zapraszam Was do nauki języka , która to zaprocentuje w przyszłości
Zapraszam do odwiedzin wszystkich , którzy tak jak ja mają cel opuścić to piękne , zrujnowane gospodarczo państwo jakim jest Polska i zacząć nowe życie w kraju fiordów . Język to podstawa dlatego polecam różne kursy online , które pomogą Wam w szybszej realizacji zamierzonego celu
Pozdrawiam Wszystkich odwiedzających


Brak komentarzy: