czwartek, 9 października 2014

Admiral P - Snakke Litt - txt.+ PL tłumaczenie

Świetne norweskie wpadające w ucho reggae , mnie się bardzo podoba i można się pouczyć norweskiego , wklejam polskie tłumaczenie i oryginalny tekst . Miłego słuchania

Admiral P - Snakke Litt

Snakke litt med meg
...
Prate litt med deg
...
Snakke litt med meg
Porozmawiaj trochę ze mną
...
Pogadać trochę z tobą
...
Porozmawiaj trochę ze mną


Kan du komme hit å snakke litt med meg
Prate litt med deg
Kan du komme hit å snakke litt med meg
Du ser at jeg vil ha kontakt
Przyjdź i porozmawiaj trochę ze mną
Pogadaj trochę ze mną
Przyjdź i porozmawiaj trochę ze mną
Widzisz że chcę mieć z tobą kontakt!

Kan du komme hit å snakke litt med meg
Ja du, jeg vil prate litt med deg
Kan du komme hit å snakke litt med meg
Admiral han vil ha kontakt
Przyjdź i porozmawiaj trochę ze mną
Tak ty, chcę trochę z tobą pogadać
Przyjdź i porozmawiaj trochę ze mną
Ja, Admiral chcę mieć z tobą kontakt!
 
Jeg sa hei men du gikk rett fordi
det er derfor jeg kom til deg å dro deg litt på si
dro deg på si å
bare for å si at jeg ville veklse ut ordet jeg med vi eyh.
lei av jeg, og jeg vil ha mer vi
men jeg skakke stresse deg for du må føle deg fri eyh...
takk for sist, ja vi hadde god tone
det hadde skjedd men vist ikke det hadde vært for tone
ting tar tid så jeg fåkke vondt i hodet
ville høre stemmen din så det var derfor jeg plystra
Powiedziałem cześć ale ty nawet na mnie nie spojrzałaś
to dlatego teraz przyszedłem do ciebie by powiedzieć
przyszedłem powiedzieć ci że
chce z tobą wymienić parę zdań
eh
Jestem smutny, i chcę więcej
ale nie będę cię teraz stresował bo musisz czuć się wolna eh...
Dzięki za wczoraj, tak świetnie się nam rozmawiało
to się stało, lecz gdyby nie ta wpadka
czas leci więc nie będzie mnie aż tak boleć głowa
chcę usłyszeć twój głos, i dlatego gwiżdżę
 
kan du komme hit å snakke litt med meg
ja du, jeg vil prate litt med deg
kan du komme hit å snakke litt med meg
du ser at jeg vil ha kontakt alright
Przyjdź i porozmawiaj trochę ze mną
tak ty, chce trochę z tobą pogadać
Przyjdź tu i porozmawiaj trochę ze mną
widzisz że chcę mieć z tobą kontakt, right
 
men
kan du komme hit å snakke litt
ja du jeg vil prate litt med deg
kan du komme hit å snakke litt med meg
admiral han vil ha kontakt
ale
Przyjdź i porozmawiaj trochę ze mną
Tak ty, chcę trochę z tobą pogadać
Przyjdź i porozmawiaj trochę ze mną
Ja, Admiral chcę mieć z tobą kontakt!


Smtalen varer og den den blir varmere,
for først så var den klam men så ble hun klarere
og få meg spinnvill ekke bare bare
men du er på god vei så det er ingen fare
hun stepper opp i stedet jeg vil kalle denne hotstuff
vi banker inni hodet mitt vi tenker nonstop
hotstuff på hodet ville tankene til rasta
ta det veldig rolig jeg hakke tenkt til å hasta
alt har balansert jo det ekke komplisert
hør på orda mine jo de ekke avansert
vi ble engasjert vist du er intresert
se hva måtte til for å få oppmerksomhet
Rozmowa trwa i robi się coraz ciekawsza
Najpierw się kleiła, ale potem było dużo lepiej
nie jest tak łatwo mnie czymkolwiek zainteresować
ale jesteś na dobrej drodze, więc się nie martw
rozmowa się rozkręca, chcę ją nawet nazwać zabawą bez cenzury
Coś bez przerwy wali w mojej głowie, myślimy bez przerwy
Ta zabawa w mojej głowie zmusza mnie do szybkiego myślenia
Tylko spokojnie, nie chciałem przyspieszyć
Wszystko jest zbalansowane i niezbyt skomplikowane
wsłuchaj się w moje słowa, nie są trudne
Będziemy zaangażowani jeśli będziesz zainteresowana
Popatrz ile musiałem zrobić by zwrócić na siebie uwagę
 
kan du komme hit å snakke litt med meg
ja du jeg vil prate litt med deg
kan du komme komme hit å snakke litt med meg
du ser at jeg vil ha kontakt
Przyjdź i porozmawiaj trochę ze mną
tak ty, chce trochę z tobą pogadać
Przyjdź tu i porozmawiaj trochę ze mną
widzisz że chcę mieć z tobą kontakt, right
 
kan du komme hit å snakke litt med meg
ja du jeg vil prate litt med deg
kan du komme hit å snakke litt med meg
adrmiral han vil ha kontakt
Przyjdź i porozmawiaj trochę ze mną
Tak ty, chcę trochę z tobą pogadać
Przyjdź i porozmawiaj trochę ze mną
Ja, Admiral chcę mieć z tobą kontakt!
 
ingen fare i å snakke sammen i det hele tatt
men forsiktig rundt løven jo for kanskje du kan blir tatt
jeg så du ville ha noe når du ga meg noe øyekontakt
fra andre sidne av rommet i på sofan du satt
Nie ma się czego bać gdy rozmawiamy
ale uważaj na lwa, bo może cię złapać
zauważyłem że czegoś chcesz gdy nasze spojrzenia się spotkały, gdy ty siedziałaś po tamtej stronie pokoju na kanapie
 
jeg sa hei men du gikk rett forbi
det er derfor jeg kom til deg og dro deg litt på si
dro deg litt på si å
bare for å si at jeg ville veksle ut ordet jeg med vi.
Powiedziałem cześć ale ty nawet na mnie nie spojrzałaś
to dlatego teraz przyszedłem do ciebie by powiedzieć
przyszedłem powiedzieć ci że
chce z tobą wymienić parę zdań
 
kan du komme hit å snakke litt med meg
ja du jeg vil prate litt med deg
kan du komme hit å snakke litt med meg
du ser at jeg vil ha kontakt alright
Przyjdź i porozmawiaj trochę ze mną
tak ty, chce trochę z tobą pogadać
Przyjdź tu i porozmawiaj trochę ze mną
widzisz że chcę mieć z tobą kontakt, right
 
kan du komme hit å snakke litt med meg
ja du jeg jeg vil prate litt meddeg
kan du komme hit å snakke litt med meg
admiral han vil ha kontakt
Przyjdź i porozmawiaj trochę ze mną
Tak ty, chcę trochę z tobą pogadać
Przyjdź i porozmawiaj trochę ze mną
Ja, Admiral chcę mieć z tobą kontakt!
 
kan du komme hit å snakke litt med meg
ja du jeg jeg vil prate litt meddeg
kan du komme hit å snakke litt med meg
ja du ser at jeg vil ha kontakt 
 Przyjdź i porozmawiaj trochę ze mną
tak ty, chce trochę z tobą pogadać
Przyjdź tu i porozmawiaj trochę ze mną
widzisz że chcę mieć z tobą kontakt 

Tekst i polskie tłumaczenie: www.tekstowo.pl 

Brak komentarzy: