sobota, 20 grudnia 2014

Jesteś zwycięzcą :) - moja nagroda - rozmówki polsko - norweskie


W tym tygodniu otrzymałem książkę z której jestem bardzo zadowolony , jest to moja druga nagroda z motywem norweskim, którą udało mi się wygrać na facebooku :). Książka w małym formacie (214 stron ),ciekawie napisana, podzielona na kilka rozdziałów (zwroty codzienne, podróż statkiem, samochodem, samolotem, koleją, bagaż, hotele i wiele innych), zawiera ogromną ilość słówek i zdań potrzebnych w codziennej komunikacji i na pewno przyda się w nauce języka :)



Konkurs zorganizowany został przez - Norskkurs-Kurs Języka Norweskiego - zapraszam Was do polubienia funpage lub na kurs który odbywa się w Krakowie:). Stronka i funpage prezentują się bardzo sympatycznie , może kiedyś skorzystam z tego kursu, jak na razie uczę się sam, ale Wam polecam

Na stronie jest informacja o nowym konkursie , każdy kto polubi funpage Norskkurs ma szansę wygrać darmowy kurs języka wart 1200 złotych

Link do strony

Link do funpage

Brak komentarzy: