czwartek, 9 lipca 2015

Kwalifikacyjny Kurs Zawodowy - Kwalifikacja E8 - montaż i konserwacja instalacji elektrycznych - CKP Kraków


Bezpłatny Kwalifikacyjny Kurs Zawodowy zakończony :) . Po roku nauki rozszerzyłem swoje wykształcenie o kwalifikacje E8 - montaż i konserwacja instalacji elektrycznych :). Teraz tylko pozostało zdać we wrześniu egzamin państwowy i wysłać dokumenty do Norwegi o przyznanie DSB, mam nadzieję, że w końcu się uda i będzie pozytywne rozpatrzenie mojego podania. W oczekiwaniu na egzamin wklejam parę zdjęć z tegoż kursu i zapraszam Was na inne kursy kwalifikacyjne do Centrum Kształcenia Praktycznego - naprawdę WARTO!!! :)

Dobrze wyposażone pracownie w komputery i osprzęt elektryczny




Taka mała rozdzielnia i sterowanie silnikiem 



 Egzamin wewnętrzny na ściance, gdzie odbywało się 
większość zajęć z instalacji elektrycznych







Prace w terenie :)




Taka wymyślna instalacja - inwencja własna 


Wszystkie instalacje wykonałem osobiście, sprawdziłem i działały :)

2 komentarze:

kliknij pisze...

Świetny blog! Bardzo lubię bawić się elektryką, dzięki za inspiracje! :) Miłego dnia pozdrawiam!

Marcin pisze...

Bardzo fajne pomysły na instalacje! Od niedawna też zastanawiam się nad takim kursem zawodowym tylko zawsze brakuje czasu ;) Ale chęci są, więc trzeba się w końcu zebrać i zapisać. Jak oceniasz egzamin? Bardzo trudny?