sobota, 28 listopada 2015

Kurs Norweskiego - Learn Now - słownictwo - memrise.com


Zaprasza do nauki słówek języka norweskiego. Na stronie memrise.com stworzyłem pełny zestaw słówek do darmowej książki Learn Norwegian on the Web (książkę znajdziecie u mnie na blogu). Kurs podzielony na 55 zakładek w których znajduje się prawie 1500 słów, poziom kursu A1/A2. Kurs tworzę już bardzo długo, ale dopiero dziś udało się go ukończyć. Jest dość popularny w społeczności memrise, co mnie bardzo cieszy i zapisanych jest obecnie ponad 100 osób.Polecam Wam aplikacje na smartfona, ta forma nauki z memrise najbardziej mnie odpowiada, gdyż w każdym miejscu mogę się uczyć. A więc widzimy się na stronce i do nauki, ciekawe czy uda się komuś z Was mnie przegonić,mam już 1mln punktów z tego kursu ;)
http://www.memrise.com/course/365830/kurs-norweskiego-learn-now-sownictwo/

A już dziś zapraszam Was na mój drugi kurs ,który zaczynam tworzyć - słówka do książki "På vei", znajdziecie go przez mój profil na memrise, lub gdy go ukończę będzie wzmianka tutaj. Pozdrawiam i miłej nauki

Brak komentarzy: